vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Tipy, jak přežít sváteční návštěvy, když nechcete přibrat

25. prosince 2013

Tipy, jak přežít sváteční návštěvy, když nechcete přibrat

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: návštěva svátky Vánoce jidlo dieta

preventan-mimiforum-banner

Přes svátky průměrně přibereme tři kila. Je to nejen díky našemu hodování, ale i díky návštěvám, kde se nám nabízí řada dobrot, kterým se těžko odolává. Jak je přežít a nepřibrat?

Jak přežít vánoční návštěvy a nepřibrat? Zde je několik jednoduchých rad.

 

Cukroví nahradit ovocem dieta-tipy-jak-prezit-vanocni-navstevy-ii-sh-nahled

Není to snadné, ale pokud můžete, vyhněte se talíři s cukrovím, anebo ochutnejte opravdu jen symbolicky. Raději si dejte kousek ovoce – sušeného, anebo čerstvého. Pokud o Vánocích podniknete více návštěv a všude ochutnáte několik druhů sladkostí, snadno se vám to sečte a kila půjdou nahoru.

 

MIMIFORUM zjistilo:

Cukroví a kalorie

Linecké cukroví  – 513 kcal/ 100 g

Vanilkové rohlíčky – 582 kcal/ 100 g

Kokosové kuličky – 505 kcal/ 100 g

Ořechy s krémem – 573 kcal/ 100 g

 

Pít, ale ne alkohol

Na Vánoce a na konci roku spotřeba alkoholu prudce stoupá. Pokud si na každé návštěvě  připijete, před obědem si dáte aperitiv, po obědě pivo, odpoledne víno a likéry, bude to na vaší postavě záhy znát. Alkohol je totiž velmi kalorický. A mezi ty, které prázdných kalorií mají nejvíce, patří likéry a tvrdý alkohol. Jednou malou skleničkou likéru můžete vyčerpat až pětinu doporučeného denního příjmu kalorií.

 

MIMIFORUM zjistilo:

Alkohol a kalorie (obsah v 1 dcl)

Pivo 10° světlé           31 kcal
Pivo 12° světlé           33 kcal
Bílé víno suché           69 kcal
Červené víno suché    69 kcal
Sekt suchý                  74 kcal
Rum                            220 kcal
Slivovice                     221 kcal
Vodka                        222 kcal
Whisky                       238 kcal

Gin                             249 kcal
Vaječný likér              284 kcal
Baileys                        590 kcal

 

Před jídlem vypít vodu

Sklenice vody před jídlem je více než skvělý tip, jak nejen dodat tělu dostatek tekutin, ale také jak toho sníst méně. Voda žaludek zaplní a hlad je rázem menší. Ne nadarmo se říká, že hlad je převlečená žízeň. Mnohdy i sklenka nápoje postačí a na talířek s cukrovím už nebudete mít chuť.

 

Chodit pěšky

Pokud můžete, nejezděte po návštěvách autem, ale choďte co nejvíce pěšky. Pohyb na čerstvém vzduchu je rozhodně zdravější, než sezení – ať už v autě či u televize. Ještě lepší pro vaši linii bude, když si po návštěvě půjdete zabruslit. Za hodinu spálíte až 400 kcal.

 

Text: mob

Foto: Shutterstock.com

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse