vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Tipy, co pomáhá na ploché bříško

6. května 2015

Tipy, co pomáhá na ploché bříško

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: břicho lepek Sport cvičení pohyb

preventan-mimiforum-banner

Ploché bříško je snad snem každé ženy, avšak málokterá má to štěstí, že jej má, aniž by se musela snažit. Co proto tedy udělat, aby vaše bříško zeštíhlelo?

Mít ploché bříško by si přála snad každá žena. Bohužel to ale není samozřejmost. Od klasických sedů-lehů, které se dříve doporučovaly, se už upouští. Důležitá je totiž i správná skladba jídelníčku – a pohyb k tomu.

 

Změňte jídelníček

Správný jídelníček je základ, a to i v případě plochého bříška. Někdy se dokonce říká, že správně složená strava tvoří až dvě třetiny úspěchu a jen jedna je cvičení. Na tom, co jíte, záleží víc, než si myslíte. Některé potraviny zbytečně organismus zatěžují, zahleňují a zvětšují objem i na bříšku. Mezi ně patří těžká jídla, luštěniny, mléčné výrobky, čerstvé pečivo, cukr či alkohol. Proto je lepší se těmto věcem vyhnout, jíst zdravě a v rozumných porcích.

 

Tip MIMIFORA:

Pozor na lepek!

Ne každému sedne a může se stát, že právě vám bude zbytečně zvětšovat rozměry. Není proto divu, že bezlepková dieta je i hitem mezi hollywoodskými celebritami!

Co je to: Dieta s vyloučením lepku, kterou obvykle drží nemocní celiakií či lidé s intolerancí lepku. I když z ní odborníci nejsou příliš nadšeni, celebrity si ji chválí – údajně se po ní cítí lehčí, plné energie, a také ztrácejí přebytečná kila.

Co je třeba dodržet: Vynechat z jídelníčku vše, co obsahuje lepek. Tzn. Vešekeré běžné pečivo, hotová jídla, meníčka v restauracích… Povoleno je bezlepkové pečivo, ovoce a zelenina, maso, většina sýrů (pozor na příliš tučné) a některé uzeniny. Pozor na to, že lepek je i tam, kde ho nečekáte. Čtěte vždy složení a informace o výrobku.

 

Cvičte!

Vhodné je aerobní cvičení, ideálně půlhodinu pětkrát týdně. Běh a jízda na kole jsou v teplých dnech tím pravým, co byste měla vyzkoušet. A když je doplníte plaváním, budete na správné cestě. Velmi prospěšná je i rychlá chůze. Základem však je, že každá z těchto aktivit by měla trvat půl hodiny a více, aby tělo začalo spalovat tuky.

 

dieta-co-pomaha-na-ploche-brisko-ii-sh-nahled Tip MIMIFORA:

Zkuste BOSU!

Jde o účinné cvičení na půlbalonu, které se stalo hitem i mezi kosmonauty. Název BOSU je zkratkou anglického Both Sides Up (obě strany nahoru) a jde o speciální cvičení na neobvyklém gumovém půlbalon. Na rozdíl od něj ale nabízí širokou škálu využití. Můžete na něm stát, ležet, skákat, klečet, dělat kliky, a to vše – jak název říká – z obou stran. Cvičit můžete i doma, ale zpočátku to není žádná legrace. Musíte totiž na míči udržet rovnováhu. Jakmile to zvládnete, máte šanci zhubnout a dokonale si vytvarovat postavu. Do cvičení totiž zapojíte i svaly, o kterých jste ani nevěděla, že je máte. A na posílení brišních svalů je to cvičení ideální!

 

Text: ino

Foto: Shutterstock.com

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse