uromax-brusinka-zdarma

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Newsletter

Chcete být informováni o novinkách z mimiforum.cz?
Zadejete zde svoji emailovou adresu.

Speciální dieta podle barev

3. prosince 2015

Speciální dieta podle barev

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: barvy obezita kalorie nadváha hubnutí dieta

preventan-mimiforum-banner

Dieta podle barev má řadu výhod. Nemusíte se omezovat, nemáte hlad a strava je vyvážená. Musíte však dodržet jednoduché pravidlo – každý den jíst potraviny pouze jedné barvy.

UltraGard

Tvorbu tuků redukuje a nad jo-jo efektem vítězí UltraGard. Jde přípravek obsahující patentovanou a ověřenou trojkombinaci standardizovaných rostlinných extraktů pod názvem LeanGard. Tato směs přírodních látek příznivě pomáhá v boji s nadváhou a je vhodným doplňkem při redukčních dietách. Účinné látky rostlin přispívají k omezení chuti k jídlu a navodí pocit sytosti. Příznivě ovlivňují metabolismus tuků, neodbourávají svalovou hmotu a pomáhají bojovat s jo-jo efektem.

ultragard-60

Doplněk stravy

Doporučená cena: 426 Kč


Odborníci jí říkají také chromatická dieta a její princip je jednoduchý. Nemusíte nic vážit ani počítat kalorie. Stačí, když se budete řídit barvami. Každý den budete jíst jen potraviny, které spojuje právě jejich barva. Dieta vychází z toho, že stejně zbarvené potraviny obsahují podobné látky, a tak je naše tělo lépe vstřebá. Důležité ale je dny a barvy pravidelně střídat – jen tak dojde ke snížení hmotnosti. Zhubnout tak můžete zhruba 1 kg za týden.

Červený den

Potraviny červené barvy často obsahují antioxidant lykopen a řada z nich pomáhá nastartovat spalování tukových zásob díky obsahu hořčičného oleje. Kromě toho jsou velmi bohaté na vitamin C. Červený den je také výborný na snižování hladiny cukru v krvi. Je tedy skvělou prevencí cukrovky.

Doporučené potraviny:

Rajčata, ředkvičky, červená řepa, červená kapusta, chilli papričky, červená paprika, červené hroznové víno, jahody, maliny, rybíz, třešně, višně, červený rybíz, červený meloun, fíky, červená jablka, červené fazole, červené maso (hovězí maso, losos nebo libová šunka).

Co pít:

Jahodový, třešňový, rybízový či tomatový džus, vodu.

Žlutý den

Velmi důležitou složkou žlutého dne je vláknina, která nejen zasytí, ale pomáhá zbavit škodlivého cholesterolu a pročisťuje střeva. Luštěniny jsou zase bohatým zdrojem bílkovin a vitaminů. Tento den pomůže podpořit metabolismus a urychlit trávení.

Doporučené potraviny:

Ananas, banány, citrony, brambory, kukuřice, žlutá paprika, cizrna, těstoviny, ořechy, med, tvrdé sýry, celozrnné cereálie, rýže.

Co pít:

Čaj s medem, banánový džus či koktejl, vodu.

Oranžový den dieta-dieta-podle-barev-2-ing

Oranžově zbarvené potraviny jsou bohaté na betakaroten. Mají antioxidační účinky a bojují proti volným radikálům. Tělo pomáhají zbavit škodlivých látek a příznivě působí i na zdravou pokožku a na oči. Jsou také výborným zdrojem vlákniny.

Doporučené potraviny:

Pomeranče, meruňky, broskve, mrkev, mango, papája, oranžové papriky, tykve, dýně, kari, šafrán, oranžový sýr (například čedar), uzená treska, kuře v oranžové úpravě, např. na kari.

Co pít:

Ovocné čaje, pomerančový či meruňkový džus, vodu.

Zelený den

Výhodou zelených potravin je vysoký obsah kyseliny listové, která je nezbytná pro krvetvorbu. Je velmi důležitá i jako prevence vrozených vývojových vad, pokud se chystáte otěhotnět. Pro tělo nezbytný je i chlorofyl. Ten obsahuje magnézium, které pomáhá přeměnit tuky na energii. Zelený den je skvělý pro své detoxikační účinky.

Doporučené potraviny:

Bylinky, listové saláty, hroznové víno, kiwi, řeřicha, fazole, okurky, angrešt, hrušky, špenát, hrášek, kapusta, pažitka, petržel, cuketa, čekanka.

Co pít:

Bylinné čaje, vodu.

Bílý den

Vápník, bílkoviny a tuky, které organismus také nezbytně potřebuje, doplníte právě během bílého dne. Ten je ve znamení mléčných výrobků, ale i masa a ryb. Bílý den pomáhá i snižovat hladinu cholesterolu v krvi.

Doporučené potraviny:

Mléko, bílý jogurt, kefír, tvaroh, vajíčka, bílé maso, ryby, kokosové ořechy, olej, sýry, žampiony, kyselé zelí, květák, těstoviny, rýže.

Co pít:

Mléčné koktejly, mléko, voda.

 

Text: mob

Foto: Ingimage.com

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse
Váš email:
Heslo:
Horoskop
Vítáme nová miminka
Dítě Uživatelka Termín
Antonín
mamybaby14.12.2016
Jaroslav
Izabela
italka29.09.2016
Nikola
Pavla03.10.2015
Dítě Uživatelka Datum
Martin
jarinkaDnes
Přemysl
jesenka3323.08.
Kryštof
marguaret05.06.
Přidat svůj termín »
Vaše příspěvky
Vaše poslední fotopříspěvky
NÁŠ POKLAD
NÁŠ POKLAD
Od uživatele: Aleki
profilová fotka
profilová fotka
Od uživatele: Natálka Kresbová
Miláček Péťa
Miláček Péťa
Od uživatele: Petulinka
Anketa