vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Spánek: Takto prospívá naší kráse

5. března 2015

Spánek: Takto prospívá naší kráse

Kategorie: Zdraví a krása, Připojené tagy: protože se as například mořských ryb. Proto je třeba jeho množství ve stravě hlídat a výrazně omezit. Text: ino Foto: Sxc.hu o které se někdy mluví jako o kožní formě celiakie. Nemocní mívají zvýšenou citlivost na jód a jejich potíže se mohou zhoršit právě po požití jídel s vyšším množstvím tohoto prvku proto ženám nemusí jeho přísun v běžné stravě stačit. Kdy naopak přísun jódu vadí? V případě alergie na jód a u nemocných Duhringovou chorobou může se projevovat i pocitem tlaku na krku. Kolik jódu denně potřebujeme? U dospělého člověka je to 150 až 170 μg denně. U dětí je množství nižší a závisí na věku. V těhotenství naopak jeho potřeba stoupá až o 100 μg denně může se to projevit právě problémy spojenými se štítnou žlázou. Začne se zvětšovat a navenek se projeví jako tzv. struma (vole). Problém bývá vidět na první pohled a proto může jejich nedostatek negativně ovlivnit inteligenci. Pokud tělu nedodáme dostatek jódu který v těle váže jód a ovlivňuje látkovou výměnu v tělních buňkách. Skupina hormonů štítné žlázy ovlivňuje především vývoj pohybové soustavy a mozku v raných fázích vývoje je thyroxin který štítná žláza vylučuje aby problémům předešel. Co jód a štítná žláza? Jedním z hormonů může lékař předepsat jódové tablety že ho má nastávající matka málo vést k potratu či předčasnému porodu. V případě narušit vývoj mozku že by mohly být spojeny s nedostatkem jódu. Kdy je přísun jódu nejdůležitější? V těhotenství. Jeho nedostatek totiž může negativně ovlivnit vývoj plodu ale málokoho napadne problémy se spánkem. Potíží je víc podrážděností stačí používání jodizované soli v kuchyni a vhodná mořská ryba alespoň jednou týdně. Jak se může nedostatek jódu projevit? Únavou abychom měli jódu dostatek minerálních vod i do kuchyňské soli. Podle odborníků pro to řasy a plody. Přidává se také do některých mléčných výrobků mořské ryby protože se asi 80 % přijatého jodu se z organismu vylučuje močí. Kde jód najdeme? Nejlepšími zdroji jsou mořská sůl protože zde je jeho koncentrace velice nízká a navíc kolísavá. Základní metodou saturace jódem je jeho koncentrace v moči nezbytný pro vývoj organismu a hlavně pro správnou funkci štítné žlázy. Velmi obtížně se stanovuje jeho přítomnost v krvi kdy se jódu je třeba vyhnout… Co je to jód? Vzácný stopový prvek a že si je jeho příjem dobré hlídat. Jsou ale i případy jak moc je pro nás tento prvek důležitý slavíme Mezinárodní den jódu. Ten nám má připomenout 6. března Každý rok

preventan-mimiforum-banner

Spěte dostatečně dlouho a kvalitně, jinak ztratíte na kráse, říkají odborníci. U lidí, kteří málo spí, se to totiž záhy podepíše na jejich pleti a vzhledu!  

Valecaps Plus

  • Doplněk stravy.
  • Přírodní tobolky.
  • Bez nežádoucích účinků a návykových látek.
  • Obsahuje rostlinné výtažky z kořene šišáku bajkalského (Scutellaria baicalensis) a kozlíku lékařského (Valeriana officinalis).
  • Vysoký a garantovaný obsah účinné látky – 100 mg výtažku z kořene kozlíku lékařského.
valecaps

Doplněk stravy

Více ZDE!

Spánek je důležitý nejen pro naše zdraví, ale i pro krásu. Pokud spíme delší dobu málo a nekvalitně, projeví se to právě na našem vzhledu. Pleť je méně kvalitní, mdlá a unavená, objeví se kruhy pod očima, celkově ztrácíme přitažlivost. Když málo spíme, dostává zabrat i naše postava. Snadno totiž můžeme přibrat!

 

Krásná pleť

I když se může zdát, že spánek s pletí nesouvisí, není to pravda. Ve spánku totiž dochází k obnově tkání, navíc ve tmě se tvoří hormon melatonin, který je nejen zodpovědný za pocit odpočinku, ale také pomáhá zpomalit projevy stárnutí pleti. Pokud spíte dlouhodobě špatně a málo, projeví se to i na vašem obličeji. Pleť bude mdlá, unavená, s šedým nádechem a vráskami. Naopak pokud začnete spát alespoň 7 až 8 hodin denně, prospěje vám to více, než drahé krémy.

 

Štíhlá postava

Američtí vědci potvrdili, že lidé, kteří spí málo, spálí mnohem méně energie. Navíc tělo začne vytvářet hormon hladu ghrelin, a výsledkem je, že máte větší chuť k jídlu a rychleji a snáze přiberete. Naopak byla u těch, kdo více spali, prokázána nízká hladina hormonu leptinu, který snižuje chuť k jídlu. Vědci tedy jasně potvrzují, že nedostatek spánku vede k obezitě.

 

Přitažlivost

Švédští vědci potvrdili, že lidé, kteří jsou pravidelně dobře vyspaní, jsou na první pohled krásnější a atraktivnější než ti, kteří dlouhodobě a špatně spí. Na své okolí nedostateční spáči působí méně přitažlivě a mají tím pádem i menší šance na seznámení.

 

Kruhy pod očima zdravi-a-krasa-spanek-takto-prospiva-krase-ii-sxc-nahled

Vypadají nezdravě a špatně se maskují. Spíte-li dlouhodobě málo, může se to na vašem obličeji podepsat právě nezdravě vypadajícími tmavými kruhy. Máte-li dispozice k jejich vzniku, spěte co nejvíce na zádech. Hlava by měla být podložená, aby okolí očí nenatékalo a správně cirkulovala krev. Myslete také na to, že kvalita spánku je víc než důležitá, stejně jako jeho délka a pravidelnost.

 

Tip MIMIFORA:

Zapomeňte na červené pyžamo

Kvalitnímu spánku může vadit také červená barva. Na červené pyžamo či noční košili proto raději zapomeňte, zvlášť pokud vás trápí problémy se spánkem. To samé platí i pro šperky. Ty s červenými kameny nechejte raději za dveřmi ložnice.

 

Text: ino

Foto: Sxc.hu

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse