vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Přibrala jsem, ale hubnout se mi nechce

27. listopadu 2012

Přibrala jsem, ale hubnout se mi nechce

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: štíhlá linie cvičení hubnutí dieta

preventan-mimiforum-banner

Pár kilo máte nahoře dřív, než se nadějete. Ale shodit je může být někdy pořádný problém. Zvlášť, když se vám hubnout vlastně nechce. 

UltraGard

Chcete zhubnout? Pak zkuste UltraGard. Jde o přípravek obsahující patentovanou a ověřenou trojkombinaci standardizovaných rostlinných extraktů, pod názvem LeanGard. Tato směs přírodních látek příznivě pomáhá v boji s nadváhou a je vhodným doplňkem při redukčních dietách. Účinné látky rostlin přispívají k omezení chuti k jídlu a navodí pocit sytosti. Příznivě ovlivňují metabolismus tuků, neodbourávají svalovou hmotu a pomáhají bojovat s jo-jo efektem. Využijte jedinečných darů přírody pro vaše tělo!

ultragard-60-nahled

Doplněk stravy

Akce-více zde!

„Než jsem otěhotněla, byla jsem štíhlá jak proutek a s váhou nikdy neměla problémy. Nosila jsem velikost XS a byla jsem spokojená. Po porodu mi ale zůstalo sedm kilo nahoře, a místo toho, abych je shodila, nabrala jsem během mateřské další. Dcera už má dva roky a já celkem dvanáct kilo navíc. Jsem z toho nešťastná, jím málo, ale na cvičení nemám sílu. Stačí, že stále běhám za dcerou, ale stejně nehubnu,“ stěžuje si Kateřina (30).

Málo pohybu a špatná strava

Nedostatek pohybu a nevhodně složený jídelníček. To jsou dva základní problémy, se kterými se potýká většina těch žen, které chtějí hubnout. S postavou ale spokojené nejsou, a tak raději dávají nemalé peníze za nejrůznější zázračné přípravky, díky kterým budou opět krásné a štíhlé. Hubenější je však většinou jen jejich peněženka.

Po náročném dnu se mi hubnout nechce

„Mám dvě děti, starám se o domácnost, na všechno jsem sama. Večer bývám tak unavená, že jsem ráda, když si lehnu a můžu spát. Nedovedu si představit utíkat ještě do posilovny a cvičit. Bohužel jsem za dobu, co jsem doma, jsem přibrala. I když běhám kolem dětí, uklízím, vařím, žehlím, má váha se směrem dolů prostě nehne. A po náročném dnu ještě hubnout? To se mi opravdu nechce. Nemám na to sílu,“ svěřuje se Jarka (35).

MIMIFORUM zjistilo:

  • Průměrná žena drží až tři diety ročně, anebo se o ně alespoň pokusí.

  • 40 % žen drží diety, které po skončení vedou k jo-jo efektu.

  • Jen 10 % žen si štíhlou figuru zachová i po skončení diety.

  • 26 % žen přiznává, že nikdy necvičily, anebo sportovaly jen velmi zřídka.

Nejsem líná, ale vyčerpaná

Nechce cvičit – je líná. Tato věta proběhne hlavou asi všem vášnivým sportovkyním. Není to ale zdaleka pravda. Péče o děti a domácnost mnohdy dokáže vyčerpat natolik, že najít sílu a chuť na cvičení už prostě nejde. „Ano, přiznám se dobrovolně – hubnout se mi nechce. Omezit jídlo a cvičit do úmoru, na to nemám chuť ani energii. Už tak dostávají moje nervy pořádně zabrat, a kdybych nejedla, tak budu na prášky. A zkuste si cvičit po večerech, když přes den běháte kolem tří hyperaktivních dětí. Nejsem líná, ale vyčerpaná,“ říká Silvie (39). Na to, abyste zhubla, však nemusíte hladově, ani cvičit do padnutí. Přinášíme pár tipů, jak na to.

Tip MIMIFORA:

7 tipů, jak zhubnout

1. Vyvarujte se radikálních diet. Těmi tělo jen vystresujete, donutíte ukládat na horší časy a v konečném důsledku ještě přiberete.

2. Upravte jídelníček, jezte pětkrát denně menší porce.

3. Dodržujte pitný režim. Pokud si denně nedopřejete alespoň dva litry vody či neslazených čajů, tělo nebude fungovat tak, jak by mělo, a tedy ani hubnout.

4. Hýbejte se. Bez fyzické aktivity hubnutí půjde jen stěží. Nemáte-li sílu na cvičení, zkuste rychlou chůzi, nebo nordic walking. Dobrá je i jízda na kole, rotopedu či plavání.

5. Jezte hodně bílkovin. To je velmi důležité, protože jinak vám hrozí nedostatek vápníku a osteoporóza. Dopřávejte si v dostatečném množství mléčné výrobky, ryby i maso.

6. Omezte tuky a sacharidy. Sladkosti a produkty z bílé mouky by se ve vašem jídelníčku měly vyskytovat minimálně. To samé platí i o většině tuků.

7. Dostatečně spěte. Je-li totiž spánku málo, tělo produkuje více inzulinu, a ten podporuje ukládání tuku. Vědci také potvrdili, že lidé, kteří spí málo, spálí mnohem méně energie. Navíc tělo začne vytvářet hormon hladu ghrelin, a výsledkem je, že máte větší chuť k jídlu a rychleji přiberete. Největší potíže hrozí, spíte-li méně než 5 hodin denně.


Text: ino

Foto: Shutterstock.com 

5 Posledních příspěvků v diskusi
10:17 12.03.2014 - simča -

Bez nadpisu

Vím, že je to poněkud neobvyklé,ale já kila, které mi zůstala po porodu, vyřešila liposukcí. Není to moc standartní postup,ale mě pomohl. Hlavně v tom, že jsem věděla, že pokud ze sebou nebudu dál nic dělat,tak si výsledek po liposukci neudržím. Podstoupila jsem liposukci boků, břicha a stehen u dr. Justana. Byl to prakticky dárek od manžela místo nějakého šperku za dítě. Ale hodně mi to pomohlo, začala jsem zdravěji jíst a zařadila jsem potom i pravidelný pohyb, takže v současné době mám postavu lepší než na střední škole. Hezky zpevněnou a vytvarovanou 

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse