vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Povánoční hubnutí I.: Tipy, jak shodit přebytečná kila!

29. prosince 2011

Povánoční hubnutí I.: Tipy, jak shodit přebytečná kila!

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: pitný režim Vánoce jídelníček hubnutí dieta

preventan-mimiforum-banner

Jen málokdo po Vánocích a svátcích nic nepřibere. Pokud také nepatříte mezi ty šťastné, je na čase přebytečná kila co nejrychleji shodit. Jak na to bez drastických diet a velkého hladovění?

UltraGuard

Přibrala jste o Vánocích? Zkuste UltraGard. Jde o přípravek obsahující patentovanou a ověřenou trojkombinaci standardizovaných rostlinných extraktů pod názvem LeanGard. Tato směs přírodních látek příznivě pomáhá v boji s nadváhou a je vhodným doplňkem při redukčních dietách. Účinné látky rostlin přispívají k omezení chuti k jídlu a navodí pocit sytosti. Příznivě ovlivňují metabolismus tuků, neodbourávají svalovou hmotu a pomáhají bojovat s jo-jo efektem.

ultragard-60_small

Doplněk stravy

Více ZDE

 


Diskutujte: Jak shazujete povánoční přebytečná kila vy?


Vánoční svátky jsou spojené nejen s dárky, ale i s rodinnými návštěvami a spoustou dobrého jídla a pití. Na jídelníčku jsou mnohé kalorické bomby, nechybí cukroví a alkohol. Není se co divit, když nějaké to kilo navíc přibereme. Dostatek pohybu má totiž během svátků jen málokdo. Jak přebytečná kila zase shodit? Základem je správný a pravidelný jídelníček a pohyb.

MIMIFORUM zjistilo:

● Během vánočních svátků lidé průměrně přiberou 2 až 3 kg. Jsou ale i tací, kteří naberou až šest kilogramů.

● Kila navíc přibudou šesti z deseti žen.

● 64 % žen je přesvědčeno, že by mělo hned po Vánocích začít hubnout. Jen 7 % to ale skutečně udělá.

1.Pijte vodu.

Ne nadarmo se říká, že hlad je převlečená žízeň. Když vás popadne hlad a chutě, vypijte proto nejdříve sklenici vody. Pomůže vám zaplnit žaludek a tělu dodá tekutiny. Někteří odborníci doporučují popíjet vodu i předtím, než zasednete k jídlu. Budete mít menší hlad, a tedy i méně sníte.

2.Dejte si reálné cíle.

Potřebujete shodit deset kilo? Nepočítejte s tím, že to bude za týden. Dávejte si reálné cíle. Hubnout se musí pozvolna, abyste si váhu udržela. Někteří experti dokonce doporučují naráz neshazovat více než 4,5 kg. Pak hubnutí přerušit, ale váhu udržovat a k další vlně shazování kilogramů se vrátit až po šesti měsících.

3.Dopřejte si, co máte ráda.

Ale ne moc často. Pokud milujete kalorická jídla a chcete zhubnout, nevadí. Každých 21 dní si dejte dvě jídla, která milujete. Hubnutí pro vás bude méně depresivní a budete ho snášet lépe.

4.Vydržte deset minut. dieta-povanocni-hubnuti-produkt-i-2-ing

Pokud vás chytí záchvat hladu, vydržte deset minut. Tak dlouho totiž trvá průměrná chuť. Nechoďte do kuchyně, ale zkuste se zabavit nějakou činností, kterou máte ráda. Spousta chutí skončí tak náhle, jak začala a vy do sebe nedostanete ani kalorii navíc.

 5.Jezte pravidelně.

To je totiž základ úspěšného hubnutí a udržení si váhy. Jezte pětkrát denně v menších dávkách. Snažte se jídelníček tvořit zdravě, vynechejte tučné a sladké věci stejně jako slazené limonády. Naopak si dopřejte hodně zeleniny a ovoce.

6.Založte si deníček.

A do něj si každý týden zapisujte, kolik kilogramů jste shodila. Kontrolovat tak snadno můžete i svoje míry. Nebuďte zklamaná, když úbytky na váze nebudou takové, jaké jste čekala. Důležité ale je, že se snažíte a hubnete.

Zajímají vás další zásady správného hubnutí? Najdete je na www.mimiforum.cz již zítra.

 

Text: lju

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse