vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Nejrychlejší diety do plavek

5. června 2013

Nejrychlejší diety do plavek

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: plavky štíhlá linie postava hubnutí dieta

preventan-mimiforum-banner

Vylepšit si narychlo postavu před tím, než si v létě obleče plavky, touží většina žen. Proto přinášíme tři rychlé diety, díky kterým jde možné nějaké to kilo na poslední chvíli shodit. 

Potřebujete zhubnout do plavek? Vyzkoušejte některou z rychlých diet a staňte se královnou pláže.


Nejrychlejší tip: Jednodenní dieta

Nejrychlejší možnost, jak shodit do plavek. Nelze však počítat s vysokým váhovým úbytkem.  Jde spíše o menší doladění postavy. Pro tělo představuje menší šok a velmi zrychlí metabolismus. Výsledkem je, že zhubnete až 1,5 kg. Dieta je zcela jednoduchá – den nejíte, jen vypijete tři porce speciálního koktejlu a k tomu tři litry čisté vody.


Jak na to:

Třikrát denně vypít koktejl. Poslední dávku byste si měla dát v 17 hodin. Koktejl připravíte snadno – všechny ingredience rozmixujete a rozdělíte na tři dávky. Potřebujete k tomu 3 banány, 250 g netučného tvarohu, tři lžíce ovesných vloček, 1 lžičku medu, 1 lžičku rozinek, 1 vejce a 3 lžíce jablečného džusu.  


Dieta modelek: 3 kila za tři dny dieta-nejrychlejsi-diety-do-plavek-ii-sh-nahled

Podobně jako jednodenní dieta je i tato založena na ovoci. Hlavní roli ale hraje ananas, který doplňuje hroznové víno, banán a kiwi. Tři dny jíte pouze přesně dané druhy ovoce, které jsou bohaté na trávicí enzymy. Ty zrychlují metabolismus, pomáhají rychleji spalovat tuky a zvyšují spotřebu kalorií. Touto dietou můžete shodit až tři kilogramy.


Jak na to:

Dodržte přesnou skladbu ovoce a dostatečně pijte. Vynechejte alkohol, a nejlépe i kávu a kofeinové nápoje. První den:  Snídaně: 250 g čerstvého ananasu, svačina: 250 g čerstvého ananasu, oběd: 1 banán, svačina: 250 g čerstvého ananasu, večeře: 1 banán. Druhý den: Snídaně: 3 kiwi, svačina: 100 g hroznového vína, oběd: 4 kiwi, svačina: 100 g hroznového vína, večeře: 3 kiwi. Třetí den: Snídaně: 200 g hroznového vína, svačina: 200 g ananasu, oběd: 4 kiwi, svačina: 100 g ananasu, večeře: 100 g hroznového vína a 2 kiwi.


Tři kila za 10 dní. A jíte, co chcete!

Pokud se nechcete v jídle omezovat, ale přesto toužíte zhubnout, pak by se vám mohla líbit osmihodinová dieta. Její princip je jednoduchý. Jíte, co chcete, ale pouze během osmi hodin během dne. Nemusíte se omezovat, protože důležité není, co sníte, ale v jakém časovém horizontu. Pokud však chcete, aby výsledky byly efektivnější, omezte tučné a sladké a alespoň osm minut denně cvičte.


Jak na to:

Jezte pouze v osmihodinovém rozmezí. Přesná doba je na vás (např. 10–18 hodin). Nehladovějte, naopak si mezi hlavními jídly dopřejte svačinu. Nejlepší je na ni zelený salát ořechy, jogurt s borůvkami či pečené hovězí s rajčaty. I když můžete jíst, co chcete, hubnutí urychlíte, pokud si v každém jídle dopřejete jednu tzv. zdravou potravinu a jednu tzv. tučnou. Mezi zdravé patří jablka, pomeranče, citrusy, maliny a jiné bobulovité ovoce, zelená listová zelenina, ovesné vločky, celozrnné výrobky. Mezi ty tučné se pak řadí ořechy, vejce, libové maso, mléčné výrobky, jogurty.

Text: asm
Foto: Shutterstock.com

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse