vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Nejlepší fígly, jak na ploché bříško

11. září 2013

Nejlepší fígly, jak na ploché bříško

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: posilování břicho cvičení jidlo hormony

preventan-mimiforum-banner

Tajemství plochého bříška netkví jen v pravidelném a ne zrovna příjemném cvičení. Abyste se zbavila nevzhledné »pneumatiky« kolem pasu, je třeba mít pod kontrolou i hormony a to, co jíte.

Actilac

· Obsahuje harmonický poměr kombinaci 8 kmenů mikroorganismů včetně bifidobakterií a lactobacilů.
· Obsah mikroorganismů ≥ 4×108 CFU/cps.

actilac_small

Doplněk stravy

Více ZDE

Pravidelné cvičení, hlavně velmi nepopulární sedy-lehy. To vás první napadne, pokud přemýšlíte, jak získat ploché bříško. Ne každý ale má tu vůli a výdrž, aby pravidelně cvičil a k tomu přidal vhodnou stravu a po týdnech snahy se konečně dočkal kýženého výsledku. Navíc – pokud se ženě hromadí na břiše tuk, samotné cvičení pomoct nemusí. Naopak – může vám ještě ublížit a vést ke svalové dysbalanci. Jak tedy na to?

 

1. Hormony pod kontrolou

Na spalování tuků mají klíčový vliv také hormony. Například stresový hormon kortizol je za ukládání tuku na břiše přímo zodpovědný. Pokud jste neustále ve stresu, nemůžete se divit, že tuková vrstva na břiše prostě mizet nechce. Naopak ten, který pomáhá tuky spalovat, je hormon růstový. Dobrým řešením je podpořit produkci kyseliny mléčné, což výrazně podpoří vznik růstového hormonu. To vede k intenzivnějšímu spalování tuků.

 

MIMIFORUM zjistilo:

Aby se růstového hormonu do těla vyplavovalo co nejvíce a tuky se co nejúčinnější spalovaly, nedělejte mezi sériemi cvičení dlouhé pauzy, ale zkraťte je na 30–60 vteřin.

 

2. Pozor na sacharidy

Se štíhlou linií dokáže pořádně zamávat i inzulin, který zvyšuje tvorbu tuků a zabraňuje jejich štěpení. Jeho vyvolávačem jsou právě sacharidy, a pokud jich přijímáte příliš, není divu, že tuk v oblasti bříška prostě nemizí. Správnou cestou je v tomto případě snížit příjem sacharidů, a to tím, že si jich dáte poloviční porci, než jste zvyklá. Obzvlášť to platí u bílého pečiva, sladkostí, müsli, bílé rýže a brambor.

 

3. Posilujte i vnitřní svaly

Břišní svaly tvoří nejen ty přímé, ale i šikmé a vnitřní. Abyste docílila krásně plochého bříška, je důležité posilovat všechny, tedy i ty vnitřní, o jejichž existenci ale řada žen ani neví. Pokud byste cvičila jen sedy-lehy a posilovala tak pouze přímé břišní svaly, mohly by být břicho paradoxně vypouklé ještě více. Cvik na vnitřní svaly je přitom snadný. Narovnejte se, zhluboka nadechněte a při výdechu břicho vtahujte dovnitř. Vydržte alespoň pět vteřin, i když už nemáte co vydechnout. Povolte a cvik opakujte, a to alespoň pětkrát.

 

4. Dejte pozor na to, co jíte dieta-nejlepsi-figle-jak-na-ploche-brislo-i-sh-nahled

Vyhněte se nadýmavým potravinám. Nejen, že jejich dlouhodobá konzumace může vést ke zdravotním problémům, ale na vzhled vašeho bříška má neblahý vliv – působí totiž v dolní části nafoukle. Podobnou potíž ale může mít na svědomí i zácpa. Pro pěkný vzhled vašeho bříška je důležité vhodně upravit jídelníček, jíst dostatek ovoce a zeleniny a dodržovat pitný režim. Velmi vhodné jsou také doplňky stravy s obsahem probiotik.

Text: ino

Foto: Shutterstock.com

5 Posledních příspěvků v diskusi
11:38 06.03.2014 - dita -

Bez nadpisu

Jak už jsem psala k jinému článku, i když jsem zhubla a vytvarovala jsem si postavu, stejně mi bříško zůstalo, takže jsem nakonec podstoupila liposukci. Sice jsem předtím cca půl roku posilovala břicho, takže vlastně pod vrstvou tuku svaly byly, ale nešly vidět. V průběhu jsem něco zhubla i přes břicho,ale z téhle části šel tuk asi nejhůř, takže jsem si nakonec pomohla jinak. Ale byl to perfektní pocit, když jsem konečně viděla to ploché břicho…a ze začátku trošku nezvyk Pořád jsem si na něho musela šahat 

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse