vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
KetoDiet: Fakta a zkušenosti

23. října 2013

KetoDiet: Fakta a zkušenosti

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: koktejly instantní jídla Ketodiet hubnutí dieta

preventan-mimiforum-banner

Díky proteinové dietě můžete poměrně rychle zhubnout a váhu si udržet. Je ale třeba dodržovat pravidla a zpočátku nahradit běžnou stravu instantními nápoji a jídly. 

Originální proteinová dieta, která je založena na speciálních instantních jídlech a konzumaci vybrané zeleniny. Princip proteinové diety popsal poprvé Dr. Blackburn již v roce 1974 a záhy si získal širokou základnu fanoušků. Je založena na dodávání kvalitních bílkovin do těla, a zároveň na omezení konzumace tuků a cukrů. Díky tomu v těle dochází k procesu ketózy – a úbytku hmotnosti.

 

3 kroky Ketodiet dieta-ketodiet-ii-sxc-nahled

Proteinová (či také bílkovinná) dieta se pyšní především rychlým hubnutím. Navíc primárně spaluje tuky, nikoli svalovou hmotu – a to je její další velká výhoda. KetoDiet je založena na třech krocích, které je třeba dodržet, abyste se dočkala těch nejlepších výsledků. V prvním kroku konzumujete 5× denně speciální proteinová jídla. Mezi ně patří nejen nápoje, ale i kaše či proteinové omelety. To zcela nahradí běžnou stravu. První fázi je třeba držet 14–28 dní, a kromě instantních jídel či nápojů jíst jen vybrané druhy zeleniny. Přesný seznam najdete na internetových stránkách.

 

Druhá a třetí fáze – návrat k běžné stravě

Po první fázi následuje druhý krok, kdy dochází ke stabilizaci a pomalému návratu k normálnímu jídelníčku. Trvá minimálně 1,5 násobek času 1. kroku, přibližně 21–56 dní. Třikrát denně pokračujete v instantních jídlech a dvakrát přidáte běžná bílkovinná jídla (vejce, ryby, libové maso apod.). Přidat můžete další druhy zeleniny, avšak přílohy jsou stále tabu. Třetí fáze se vrací k běžnému jídelníčku, ale je třeba dále dodržovat pravidla. Jíst pravidelně 5× denně, zaměřit se na bílkoviny, zeleninu a ovoce, dodržovat pitný režim, sportovat a nejlépe denně zůstat alespoň u jednoho instantního proteinového jídla.

 

MIMIFORUM zjistilo:

Hlavní výhody KetoDiet

-          Rychlý úbytek váhy (5–10 kg/ měsíc).

-          Bez nutnosti počítání kalorií.

-          Snadná a rychlá příprava.

-          Dieta bez hladovění.

-          Minimální riziko jo-jo efektu.

-          Učí správnému stravovacímu režimu.

-          Hubnete tuky, ne svaly. Díky působení proteinové diety tělo spaluje tuky, naopak zachovává svalovou hmotu.

-          Zvýšený pocit dobré nálady.

 

Nevýhody KetoDiet

Mezi hlavní nevýhody KetoDiet patří vyšší cena, kterou si ne každý může dovolit. Jídla a nápoje nemusejí každému chutnat, navíc se díky sníženému příjmu sacharidů můžete cítit zpočátku unavená a bez energie. Jde však o účinný způsob, jak se nechtěných kil zbavit, avšak je nutné mít pevnou vůli a vytrvat.

Anketa MIMIFORA:

Vaše zkušenosti

 

Aneta (35): „Za sebe doporučuji. Zhubla jsem za první měsíc 6 kg, neměla jsem hlad, na koktejly jsem si zvykla. Zeleninu mám ráda, v tom problém nemám. Jediné, co mě trochu trápí je, jak se pak vrátím k běžné stravě a zde nenastane jo-jo efekt. Na instantních jídlech pořád být nemůžu a nechci.“

 

Simona (37): „Dietu mi doporučila kamarádka, která byla maximálně spokojená. Za dva měsíce shodila 12 kg a hýřila dobrou náladou. Bohužel já jsem to nevydržela ani týden. Bylo mi zle, bolela mě příšerně hlava, byla jsem malátná a nepoužitelná. Vydržela jsem šest dní, a když se to nelepšilo, skončila jsem. Na každého to působí jinak, chce to zkusit.“

 

Text: ino

Foto: Shutterstock.com

5 Posledních příspěvků v diskusi
10:21 22.08.2014 - Daniela -

prodej

Prodám několik ketofit kaší s příchutěma. Můj email je: vecerova.d@sez­nam.cz Zdraví Daniela

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse