vyhrajte-s-preventanem

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Jsem nervózní z dětí. Co teď?

19. března 2014

Jsem nervózní z dětí. Co teď?

Kategorie: Sex a vztahy, Připojené tagy: Nervozita pláč Sport děti stres

preventan-mimiforum-banner

Být nervózní či mnohdy doslova šílet z dětí není nic výjimečného. A to i přesto, že je jinak zbožňujete. Co dělat, když vám potomci tak trochu přerůstají přes hlavu?

Valecaps Plus

  • Doplněk stravy.
  • Přírodní tobolky.
  • Bez nežádoucích účinků a návykových látek.
  • Obsahuje rostlinné výtažky z kořene šišáku bajkalského (Scutellaria baicalensis) a kozlíku lékařského (Valeriana officinalis).
  • Vysoký a garantovaný obsah účinné látky – 100 mg výtažku z kořene kozlíku lékařského.
valecaps

Doplněk stravy

Více ZDE!

I když byste své děti za nic na světě nevyměnila, jsou chvíle, kdy se z nich můžete zbláznit. Vytáčejí vás natolik, že byste nejraději odjela na pustý ostrov, abyste je alespoň chvíli neviděla. Ječení, křik, vztekání se, průšvihy, které za ně musíte řešit. Scény, hádky, věčné pošťuchování, odmlouvání, nepořádek, který po sobě nechávají. Není divu, že vám z nich jde mnohdy hlava kolem a přepadá vás nervozita a stres. Jak to zvládnout a nezbláznit se?

 

1. Čas pro sebe

Základní pravidlo zní: Udělejte si čas pro sebe! Být s dětmi doma 24 hodin denně je totiž skutečně na zbláznění. Zapojte tatínka, babičky, anebo kamarádku, případně si najděte někoho na hlídání. Najděte si alespoň dvakrát týdně krátký čas, kdy odejdete z domu, odreagujete se a budete dělat, co vás baví. Je jedno, zda to bude cvičení či chození po obchodech, důležité je, abyste vypla od běžného denního shonu.

 

2. Relaxovat

Naučte se relaxovat, jinak se opravdu může stát, že z dětí budete bláznit. Najděte si něco, co vás uklidňuje a co zvládnete provozovat doma. Může to být koupel ve vaně, poslech relaxační hudby, zkrátka cokoli. Jakmile děti usnou, vrhněte se na svou oblíbenou relaxaci. Vypněte a věnujte se jen sama sobě. Stačí deset či patnáct minut a rázem vám bude lépe.

 

3. Najít spřízněnou duši

Pokud se o své problémy máte s kým podělit, vždycky se vám trochu uleví. Jen málokterý partner ale bude poslouchat vaše stížnosti na děti a věnovat se vašim běžným problémům, když má přece své práce nad hlavu. Najděte si kamarádku, která je na tom podobně. S ní budete moct vše probrat, a je jedno, zda po chatu, anebo osobně. Když poznáte, že v tom nejste sama, bude vám líp.

 

4. Cvičit

I když jste z dětí unavená a na cvičení nemáte náladu, nějaká možnost se vždycky najde. Choďte na svižné procházky, začněte běhat, anebo si pořiďte nějaké cvičení u DVD a začněte sportovat sama podle videa. Nejen, že tak uděláte něco pro svou postavu, ale ještě se do těla vyplaví hormony štěstí endorfiny, které vám rázem zlepší náladu.

 

5. Vyplakat se sex-a-vztahy-jsem-nervozni-z-deti-ii-sh-nahled

Pláč rozhodně není známkou slabosti. Naopak stále více odborníků se shoduje, že má i terapeutické účinky. Zjistili totiž, že slzy, které pramení z emocí, obsahují toxické látky. Z toho podle nich vyplývá, že právě pláčem se tělo zbavuje špatných látek z organismu a uvolňuje emocionální stres. Když vás děti štvou natolik, že nevíte, kudy kam, někde v koutku se vyplačte, uleví se vám.

 

Text: lju

Foto: Shutterstock.com

 

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse