uromax-brusinka-zdarma

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Newsletter

Chcete být informováni o novinkách z mimiforum.cz?
Zadejete zde svoji emailovou adresu.

Jak odkyselit organismus před dietou

21. dubna 2016

Jak odkyselit organismus před dietou

Kategorie: Zdraví a krása, Připojené tagy: překyselení acidobazická rovnováha odkyselení hubnutí dieta

preventan-mimiforum-banner

Překyselený organismus je problém, který trápí až 80 % lidí. Způsobuje různé zdravotní potíže i nemoci a velkou neplechu umí napáchat i tehdy, když začnete hubnout. Proto se vyplatí organismus předem odkyselit. 

Charakteristika: Actilac® (doplněk stravy) je přípravek obsahující harmonickou kombinaci 8-mi kmenů mikroorganismů včetně bifidobakterií a laktobacilů. Jedná se o doplněk stravy obsahující životaschopné mikroorganismy. Celkové množství životaschopných bakteriálních kmenů je firmou garantováno i po 2-letém skladování ≥4×108 cfu/g. Vhodný i jako doplněk při užívání antibiotik.

actilac-30-tabl-cz-3d-nahled

Diskutujte: Co podle vás funguje na odkyselení organismu?


Aby organismus mohl správně fungovat, musí být jeho vnitřní zásadité a kyselé prostředí v rovnováze. Jakmile to kyselé převáží, tělo na to reaguje a objevují se různé nemoci a zdravotní problémy. Tím, že si udržíme tzv. acidobazickou rovnováhu mezi kyselým a zásaditým prostředím, můžeme se udržet ve zdraví a v dobré kondici. Kyseliny jsou totiž pro tělo škodlivé látky, a proto je nutné je z těla průběžně odbourávat.

MIMIFORUM zjistilo:

Hlavní kyselinotvorné potraviny

  • Maso, uzeniny.

  • Cukry, slazené nápoje typu Coca-Cola a další sladké nápoje.

  • Káva a alkohol.

  • Hrách, čočka, pšeničné a žitné klíčky.

  • Burské, lískové a para ořechy, mandle a pistácie.

  • Bílá mouka a výrobky z ní.

  • Některé mléčné výrobky.

Překyselení: Strava, stres i dýchání zdravi-a-krasa-jak-odkyselit-organismus-ii-sh

Velký podíl na tom, jak překyselený je – či není – náš organismus, má jídelníček. Není ale zdaleka jediný. Zatímco některé kyseliny si tělo umí vytvořit samo, zásadité látky přijímá pouze ze stravy, a tak je mnohem pravděpodobnější, že dojde k nechtěnému překyselení. Proto by měl být ideální poměr ve stravě 4:1 ve prospěch zásaditých potravin proti kyselým. Kromě toho hraje velkou roli stres a duševní napětí – to totiž narušuje rovnováhu a spouští se tvorba kyselých látek. Dalším důvodem je nedostatečné dýchání, a chybějící kyslík. To, zda máte překyselený organismus, můžete zjistit pomocí speciálních papírků na měření pH z moče – na nich přes den musí být 7 a více.

Odkyselení před hubnutím

Problém s překyselením nastává také tehdy, pokud chceme držet dietu. Tukové buňky totiž v sobě hromadí škodlivé a odpadní látky, a tak může dojít k tomu, že se škodlivé kyseliny aktivují – a znovu dostanou do krve. Tak může dojít k vážným zdravotním problémům. A je tu ještě jedna věc – je-li organismus překyselený, tvoří stále nové tukové buňky, aby tak dostal škodlivé látky pryč. To všechno jsou důvody, proč by se měl organismus před dietou odkyselit.

Tipy, jak odkyselit organismus

  • Dodržujte pitný režim. Denně by se měly vypít 2 až 3 litry vody či jiných vhodných tekutin. Pro odkyselení je to velmi důležité.

  • Omezte kyselinotvorné potraviny. Co nejvíce ve stravě omezte potraviny, které podporují kyselé prostředí, naopak zvyšte podíl neutrálních, a hlavně zásaditých. To jsou například ovoce, zelenina, brambory, zeleninové a ovocné šťávy, slunečnicová a dýňová semínka, bylinné a zelené čaje, sojová mouka a mléko, tofu či syrovátka.

  • Vyzkoušejte některou z odkyselujících směsí. Najdete je v prodejnách zdravé výživy či v lékárnách a jsou vytvořeny tak, aby pomohly odstranit kyseliny z organismu. Vhodný je i nápoj z mladého zeleného ječmene.

  • Dopřejte si zásadotvorné koupele. Ty si připravíte snadno tím, že do vany přidáte 3 lžíce soli a ve vodě vydržíte minimálně třicet minut. Voda by měla mít 36 až 370C. V noci můžete spávat ve speciálních zásaditých ponožkách, které také pomáhají neutralizovat kyseliny.

  • Dostatečně spěte.

  • Doplňujte vitaminy a minerály. Velmi důležité je železo, hořčík, draslík a sodík.

 

Text: mob

Foto: Shutterstock.com

 

Navštivte nás na Facebooku a podělte se s námi o zajímavosti z Vašeho života!

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse
Váš email:
Heslo:
Horoskop
Vítáme nová miminka
Dítě Uživatelka Termín
Antonín
mamybaby14.12.2016
Jaroslav
Izabela
italka29.09.2016
Nikola
Pavla03.10.2015
Dítě Uživatelka Datum
Přemysl
jesenka3323.08.
Adam
Petra8407.11.
Jan
Karel02.08.
Přidat svůj termín »
Vaše příspěvky
Vaše poslední fotopříspěvky
NÁŠ POKLAD
NÁŠ POKLAD
Od uživatele: Aleki
profilová fotka
profilová fotka
Od uživatele: Natálka Kresbová
Miláček Péťa
Miláček Péťa
Od uživatele: Petulinka
Anketa