preventan-junior-ovocny-mix-banner

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Newsletter

Chcete být informováni o novinkách z mimiforum.cz?
Zadejete zde svoji emailovou adresu.

Hubneme po Vánocích: Tipy, jak na to

1. ledna 2017

Hubneme po Vánocích: Tipy, jak na to

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: Snídaně štíhlá linie Vánoce jídelníček dieta

preventan-mimiforum-banner

Snídejte, jezte pravidelně v malých porcích a dostatečně pijte. Když k tomu přidáte pohyb, kila nastřádaná přes svátky půjdou dolů sama. 

Minimálně 64 % žen je přesvědčeno, že by hned po Vánocích mělo začít hubnout. Většina je totiž o dvě až tři kila těžší. Jen 7 % z nich ale najde pevnou vůli a skutečně to udělá. Držet po svátečním přejídání drastickou dietu ale není dobrý nápad. Můžete to odnést zdravotními problémy, a navíc hrozí jo-jo efekt. Mnohem lepší – a účinnější – řešení je upravit jídelníček, jíst pravidelně a přidat dostatek pohybu.

MIMIFORUM doporučuje:

Tipy, jak hubnout po Vánocích

1. Jezte málo a pravidelně

Jednoduché a základní pravidlo, které však jen málokdo přesně dodržuje. Začněte jíst pravidelně, v menších porcích, zhruba po třech hodinách. Naučte se jíst pětkrát denně, hlavní chody prokládejte svačinami. Připravujte si jídlo dopředu a noste si svačinu do práce. Nejhorší chyba, jakou ženy dělají je, že nejedí nic, dokud nepřijde velký hlad, a pak spořádají, co uvidí. Tímto způsobem se ale zhubnout nedá, právě naopak. Základem je pravidelnost.

2. Nevynechávejte snídani

Další základní a velmi častá chyba. I když se o tom stále píše a mluví, přijde spoustě žen jako skvělý nápad vynechat snídani. Průzkumy ukazují, že u nás nesnídá až třetina lidí, a to není malé číslo. Přitom snídaně by měla být základem dne a měla by vás do něj nastartovat. Je také vědecky prokázáno, že lidé, kteří správně zvolí jídlo ke snídani a vydatně se nají, lépe hubnou a jsou v průměru štíhlejší než ti, kteří ji vynechávají.

Tip MIMIFORA:

Správná snídaně by měla být vhodně sestavená, aby splnila svůj účel – zasytila a dodala nám energii. Chybět by v ní neměly jak bílkoviny, tak sacharidy. Je také jediným jídlem, kdy si můžeme dát sladké bez velkých obav o štíhlou linii. Odborníci prokázali i to, že lidé, kteří si ráno dali čokoládový dort, byli štíhlejší, než ti, kteří nesnídali vůbec.

3. Zmenšete porce jídla dieta-hubneme-po-vanocich-ii-sh_small

Abyste zhubla, nemusíte nutně zapomenout na všechna svá oblíbená jídla. Důležité ale je zmenšit jejich porce. Před tím, než začnete jíst, z každé odeberte třetinu. Jen tento jednoduchý trik vám pomůže ubrat až 500 kcal denně. Dobrým tipem, který funguje, je také jíst z menšího talíře. Opticky totiž bude působit plný s porcí jídla, která by se na velkém ztrácela.

4. Dostatečně pijte

Samozřejmě vodu. Dodržování pitného režimu je důležité během celého roku. I v zimě, kdy máme menší pocit žízně. Ne nadarmo se říká, že hlad je převlečená žízeň. A tak se vyplatí vyzkoušet osvědčenou metodu – jakmile dostanete hlad, vypijte sklenici vody. Pomůže vám zaplnit žaludek a tělu dodá potřebné tekutiny. Sklenku vody vypijte také před jídlem, méně toho sníte. Naopak se vyvarujte alkoholu a slazených limonád.

Tip MIMIFORA:

Vydržte deset minut

Pokud vás chytí záchvat hladu, vydržte deset minut. Tak dlouho totiž trvá průměrná chuť. Nechoďte do kuchyně, ale zkuste se zabavit nějakou činností, kterou máte ráda. Spousta chutí skončí tak náhle, jak začala a vy do sebe nedostanete ani kalorii navíc.

 

Text: ino

Foto: Shutterstock.com

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse
Váš email:
Heslo:
Horoskop
Vítáme nová miminka
Dítě Uživatelka Termín
Antonín
mamybaby14.12.2016
Jaroslav
Izabela
italka29.09.2016
Nikola
Pavla03.10.2015
Dítě Uživatelka Datum
Adam
Petra8407.11.
Lucie
lussy01.12.
Alexandr
skyline02.12.
Přidat svůj termín »
Vaše příspěvky
Vaše poslední fotopříspěvky
NÁŠ POKLAD
NÁŠ POKLAD
Od uživatele: Aleki
profilová fotka
profilová fotka
Od uživatele: Natálka Kresbová
Miláček Péťa
Miláček Péťa
Od uživatele: Petulinka
Anketa