uromax-brusinka-zdarma

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Newsletter

Chcete být informováni o novinkách z mimiforum.cz?
Zadejete zde svoji emailovou adresu.

Grilujeme co nejvíce dietně

25. července 2017

Grilujeme co nejvíce dietně

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: Grilování kalorie jidlo dieta zelenina

preventan-mimiforum-banner

Držíte dietu a chcete grilovat? Zkuste to co nejvíce dietně! Třeba s libovým kuřecím masem a zeleninou.

Aspenzym

·    Doplněk stravy.
·    Multienzymový přípravek (amyláza, lipáza, proteáza, laktáza, celuláza, betain).
·    Základní funkce obsažených složek enzymů: amylázy – enzymy štěpící cukry, lipázy – štěpící tuky, proteázy – štěpící bílkoviny.

aspenzym

Doplněk stravy

Více ZDE

Chystáte se grilovat a víte, že si příliš tučné a mastné jídlo nemůžete dovolit, protože hubnete? Přinášíme pár tipů a receptů, po kterých nepřiberete.

 

Kuřecí špízy

Co je potřeba: kuřecí řízky (prsní, stehenní), zelenina – lilek, kedlubna, cibule, paprika, česnek, brambory, koření – grilovací česnekové a klasické, sůl, grilovací hořčice, olej

Jak na to: Maso nakrájíme na kousky, posypeme grilovacím kořením, posolíme, přidáme lžíci grilovací hořčice, zakápneme olejem. Dáme uležet do lednice. Brambory uvaříme ve slupce (ne úplně do měkka), nakrájíme neloupané na plátky. Stejně tak krájíme i lilek a kedlubnu, vše posypeme grilovacím česnekovým kořením, přidáme rozmačkaný česnek (množství dle libosti), zakápneme olejem a opět dáme do lednice uležet, nejlépe přes noc. Na špejle střídavě napichujeme maso a zeleninu, přidáme ještě na kolečka nakrájenou cibuli a papriku na kousky a grilujeme.

 

dieta-grilujeme-dietne-ii-sxc-nahled Grilovaný lilek se špenátovým přelivem

Co je potřeba: lilek, 1 cibule, 130 g čerstvého špenátu, 1 lžíce rozinek, 1 lžíce olivového oleje, 100 ml bílého jogurtu, ¼ lžičky kurkumy, 1 stroužek česneku, 1 lžička citronové šťávy, sůl a pepř

Jak na to: Na oleji opečeme najemno nasekanou cibulku, přidáme kurkumu, scezené rozinky, promícháme a směs necháme vychladnout. Špenát omyjeme a na cca 20 vteřin spaříme vroucí osolenou vodou. Propláchneme studenou vodou, opatrně vymačkáme, posekáme a dáme do mísy. Jogurt smícháme s prolisovaným česnekem, citronovou šťávou a dochutíme solí a pepřem. Nakonec přidáme vychladlou cibulovou směs a vše spojíme se špenátem. Grilujeme lilek a podáváme se špenátovým dipem.

 

Tipy MIMIFORA:

Jak grilovat dietně

 

-          Volte kuřecí či krůtí maso, raději si odpusťte vepřové, či dokonce bůček. Maso předem naložte např. do jogurtu a česneku.

 

-          Grilujete-li kuřecí stehna či křídla, stáhněte z nich kůži. Tuk, který kape do uhlíků, se totiž může rozkládat na karcinogenní látky. Navíc kůže dietní nejsou.

 

-          Maso zabalte do alobalu, tak jej před škodlivinami ochráníte. Stejnou službu udělá i alobalová miska.

 

-          Místo pečiva si k pochoutkám z grilu dopřejte zeleninový salát. Zeleniny snězte co nejvíce. Je zdravá a málo kalorická. Navíc vám zaplní žaludek.

 

-          Při dietě je vhodné olej v marinádě nahradit bílým jogurtem, který smícháte s libovolným kořením či bylinkami.

 

Text: asm

Foto: Sxc.hu

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse
Váš email:
Heslo:
Horoskop
Vítáme nová miminka
Dítě Uživatelka Termín
Antonín
mamybaby14.12.2016
Jaroslav
Izabela
italka29.09.2016
Nikola
Pavla03.10.2015
Dítě Uživatelka Datum
Přemysl
jesenka33Zítra
Adam
Petra8407.11.
Jan
Karel02.08.
Přidat svůj termín »
Vaše příspěvky
Vaše poslední fotopříspěvky
NÁŠ POKLAD
NÁŠ POKLAD
Od uživatele: Aleki
profilová fotka
profilová fotka
Od uživatele: Natálka Kresbová
Miláček Péťa
Miláček Péťa
Od uživatele: Petulinka
Anketa