uromax-brusinka-zdarma

jpg3encyklopedie-banner

banner-folgravid3

Tipy
Newsletter

Chcete být informováni o novinkách z mimiforum.cz?
Zadejete zde svoji emailovou adresu.

Cvičení v kanceláři: Jak spálit kalorie a zhubnout

17. února 2016

Cvičení v kanceláři: Jak spálit kalorie a zhubnout

Kategorie: Dieta, Připojené tagy: zhunout kalorie kancelář dieta

preventan-mimiforum-banner

Když máte sedavé zaměstnání, nejenže se po dni v práci cítíte jako rozlámaná, ale pokud se snažíte hubnout, pohyb vám zkrátka chybí. Přinášíme pár tipů, jak spálit kalorie i v kanceláři a s nimi i kila navíc. 

Máte sedavé zaměstnání? Pak jistě víte, že pro vaše zdraví, kondici a postavu to není zcela ideální. Pokud celý den trávíte v kanceláři u počítače, je sice hezké, že držíte dietu, ale pohyb vám prostě chybí. Ale i v práci se dá cvičit a spalovat kalorie. Poradíme vám ty nejlepší triky.

1.Omezte jízdy autem

Pokud to jde, omezte dojíždění do práce autem. Raději se projděte pěšky, nebo jeďte na kole. Je jasné, že do práce nepůjdete tři hodiny přes celé město, ale můžete jít procházkou na autobus a od něj do kanceláře. Když se autu nevyhnete, zaparkujte dál a projděte se alespoň pár bloků. Pohybem na čerstvém vzduchu lépe nastartujete váš den.

2.Postůjte, když můžete

Máte-li sedavé zaměstnání, měňte často polohu. Vstaňte a běžte si uvařit kávu, nebo si zajděte pro věci do sousední kanceláře. Je prokázáno, že více kalorií spálíte i pouhým stáním, a tak když můžete, chvíli stůjte – zkuste třeba hovory vyřizovat ve stoje a kdykoli to jde, projděte se po kanceláři a pro něco si dojděte.

  3.Dělejte si přestávky a protahujte se

Když budete osm hodin sedět u počítače a dojdete si jen na toaletu, vaše tělo se vám neodvděčí. Práce vám půjde lépe od ruky, když si uděláte krátké pauzy a protáhnete se. Zaměřte se na ramena a krk, hlavu pomalu pokládejte bradou na hrudník a vracejte zpět. Ramena zase zvedejte směrem k uším a srovnávejte záda.

4.Vyměňte židli za míč

Pokud jste úřednicí a pracujete s veřejností, asi vám tato rada napomůže, ale v mnoha kancelářích je tato změna možná. Alespoň na část dne vyměňte svou židli u stolu za velký míč. Stačí na něm jen sedět, jemně se pohupovat a vyrovnávat balanc a protáhnete si krásně páteř. Na míči lze navíc posilovat řadu svalových skupin. A teď pozor – díky sezení na míči stoupne vaše energetická spotřeba o 5 až 10 % a když na něm vydržíte celou pracovní dobu, spálíte až 790 kalorií.

dieta-cviceni-v-kancelari-2

5.Pořiďte si cvičební pomůcky

V zásuvce u stolu se vyplatí mít schované drobné doplňky pro fitness – takové, které můžete kdykoliv vytáhnout a nebudete před kolegy vypadat divně. Například malý speciální gelový míček posílí dlaně, skvělým a nenápadným pomocníkem jsou i gumové pásky, s jejichž pomocí můžete posilovat nejrůznější svaly na těle.

Tipy MIMIFORA

Tipy na cviky do kanceláře

● Povolte ruce podél těla a rameny pomalu opisujte co největší kruh, nebo sepněte ruce za zády, s nádechem stáhněte lopatky k sobě a ramena tlačte dolů.

● Sedněte si na kraj židle, opřete kotník jedné nohy o koleno té druhé a předkloňte se. Při tomto vyhrbení se od sebe oddělují jednotlivé obratle a zároveň protahujete hýžďové a stehenní svaly.

● Popojeďte s židlí tak, až si natáhnete nohy. Opíráte se pouze o paty, špičky, které trčí ke stropu, uchopte rukama. Protahujete nejen záda, ale i nohy, které nám tak rády natékají.

Zdroj: vitalia.cz

Text: lju

Foto: Ingimage.com

5 Posledních příspěvků v diskusi

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Vstoupit do diskuse >>

Související články a diskuse
Váš email:
Heslo:
Horoskop
Vítáme nová miminka
Dítě Uživatelka Termín
Antonín
mamybaby14.12.2016
Jaroslav
Izabela
italka29.09.2016
Nikola
Pavla03.10.2015
Dítě Uživatelka Datum
Martin
jarinkaDnes
Přemysl
jesenka3323.08.
Kryštof
marguaret05.06.
Přidat svůj termín »
Vaše příspěvky
Vaše poslední fotopříspěvky
NÁŠ POKLAD
NÁŠ POKLAD
Od uživatele: Aleki
profilová fotka
profilová fotka
Od uživatele: Natálka Kresbová
Miláček Péťa
Miláček Péťa
Od uživatele: Petulinka
Anketa